Vanmiddag op de terugreis iets meegemaakt, nog nooit eerder meegemaakt.
De chauffeur van de sprinter, vertrektijd 17.04 uur, stopte op elke station wel heel erg aan de achterkant van de stations. Of was het de voorkant van het station? In elke geval werd er niet bij het desbetreffende blauwe bordje langs het spoor gestopt. Dit had op Weesp tot gevolg dat de voorkant van de trein nog voor de overkapping al stil stond. Gevolg daarvan was dat de overstappers een behoorlijk stuk moesten lopen om in de andere trein te komen. En nog een gevolg daarvan was dat de overstappers in onze trein zich met z´n allen in de eerste twee coupes probeerden te proppen, een onmogelijke missie dus.
Tip voor deze chauffeur, de bordjes staan er niet voor niets.
This post was last modified on 8 november 2016 10:09
De provincie Zuid-Holland pleit voor een landelijke centrale voor mensen die hulp nodig hebben bij…
Het Spoorwegmuseum is een bijzonder museumstuk rijker: vandaag werd het koninklijk rijtuig overgedragen aan het…
Al een derde van de incidentele reizigers reist met OVpay, reizen met je betaalpas. Sinds…
Vanaf december is het mogelijk om 45 minuten sneller tussen Amsterdam en Brussel te treinen…
Zonder abonnement tóch goedkoper reizen met NS. Dat kan met de NS PrijsTijd Deal. Wie…
Tot en met 18 juli krijg je 20% korting op alle Interrailtickets die geldig zijn…