De subsidie voor klachtenwebsite ov-loket.nl wordt met twee jaar verlengd. Dat heeft minister van Verkeer en Waterstaat Camiel Eurlings (CDA) bepaalt. Op deze website, die sinds september 2008 bestaat, kunnen reizigers terecht met klachten en vragen over het openbaar vervoer.
Eurlings nam het besluit naar aanleiding van een evaluatie. Daaruit blijkt dat het OV-loket informatie steeds beter verwerkt en reizigers het meldpunt steeds beter weet te vinden. Ook zou de samenwerking tussen het loket en het openbaar vervoer steeds beter worden.
Het meldpunt wordt beheerd door reizigersvereniging Rover. Minister Eurlings belooft erop toe te zien dat de onafhankelijkheid gewaarborgd blijft.
This post was last modified on 30 mei 2017 10:13
Het Spoorwegmuseum is een bijzonder museumstuk rijker: vandaag werd het koninklijk rijtuig overgedragen aan het…
Al een derde van de incidentele reizigers reist met OVpay, reizen met je betaalpas. Sinds…
Vanaf december is het mogelijk om 45 minuten sneller tussen Amsterdam en Brussel te treinen…
Zonder abonnement tóch goedkoper reizen met NS. Dat kan met de NS PrijsTijd Deal. Wie…
Tot en met 18 juli krijg je 20% korting op alle Interrailtickets die geldig zijn…
Reizigersvereniging Rover noemt de nieuwe problemen op de hogesnelheidslijn "de zoveelste tegenslag" voor de reiziger.…