LBi International krijgt vervolgopdracht van NS

LBi Lost Boys, onderdeel van het beursgenoteerde LBI International AB, heeft via een Europese aanbesteding een 2-jarige opdracht gekregen van de Nederlandse Spoorwegen. Dat meldt het designbureau uit Amsterdam woensdag in een persbericht zonder financiele details te geven.

De opdracht betreft de optimalisatie van de vernieuwde website van de NS die vorig door LBi Lost Boys werd gelanceerd.

Meer dan twintig bureaus hadden zich gemeld voor de Europese aanbesteding die Nederlandse Spoorwegen hadden uitgeschreven. Na een aantal intensieve selectierondes kreeg een drietal overgebleven bureaus de opdracht zich te buigen over de lange termijn online strategie van NS en de uitwerking van een casus. Uit deze drie is LBi Lost Boys als winnaar naar voren gekomen.

Share

Recent Posts

Koninklijk rijtuig overgedragen aan Spoorwegmuseum

Het Spoorwegmuseum is een bijzonder museumstuk rijker: vandaag werd het koninklijk rijtuig overgedragen aan het…

1 dag terug

OVpay: vanaf nu mogelijk om met leeftijdskorting te reizen

Al een derde van de incidentele reizigers reist met OVpay, reizen met je betaalpas. Sinds…

2 dagen terug

Belgische reizigersorganisatie waarschuwt voor gevolgen snelle IC Brussel: ‘NMBS offert binnenlandse reiziger op’

Vanaf december is het mogelijk om 45 minuten sneller tussen Amsterdam en Brussel te treinen…

3 dagen terug

Reis goedkoper met de NS PrijsTijd Deal: tot wel 60% korting

Zonder abonnement tóch goedkoper reizen met NS. Dat kan met de NS PrijsTijd Deal. Wie…

3 dagen terug

Interrail geeft 20% korting op tickets geldig vanaf 1 september

Tot en met 18 juli krijg je 20% korting op alle Interrailtickets die geldig zijn…

3 dagen terug

Toeslag Intercity Direct met snelheid van streekbus moet weg, vindt Rover

Reizigersvereniging Rover noemt de nieuwe problemen op de hogesnelheidslijn "de zoveelste tegenslag" voor de reiziger.…

4 dagen terug