Sandra Veenhof reisd normaal nauwelijks met de trein. Toen ze 24 november van Driebergen naar Rotterdam reisde, kreeg ze te maken met aanzienlijke vertragingen. Toch is ze positief, en dat komt door een servicemedewerker van NS.
"Laatst reisde ik met de trein. Door sneeuw, kou, een ontspoorde goederentrein en diverse storingen was het een ramp om met de trein te reizen. Aangezien ik heel weinig met de trein reis, kwam ik met veel vijfen en zessen in Gouda terecht, daar moest ik samen met 500 andere reizigers nog eens 50 minuten wachten op een trein richting Rotterdam.
Op het perron stond ook Sandra, een vriendelijke medewerker van de NS die er alles aan deed om het zo dragelijk mogelijk te maken. Super spontaan, vriendelijk, maar vooral ook een vrolijke noot. Dankzij haar was het ondanks de kou en een reis tijd van 3 uur bijna een feestje om in Gouda te staan.Sandra is een aanwinst voor de NS en ik wil bij deze haar de medewerker van de maand noemen.
Bij deze wil ik Sandra bedanken voor haar gezelligheid en vrolijkheid, en om al je moeite om reizigers op een vakkundige manier op hun werk te krijgen."
Sandra Veenhof, Driebergen
This post was last modified on 8 november 2016 10:09
Het Spoorwegmuseum is een bijzonder museumstuk rijker: vandaag werd het koninklijk rijtuig overgedragen aan het…
Al een derde van de incidentele reizigers reist met OVpay, reizen met je betaalpas. Sinds…
Vanaf december is het mogelijk om 45 minuten sneller tussen Amsterdam en Brussel te treinen…
Zonder abonnement tóch goedkoper reizen met NS. Dat kan met de NS PrijsTijd Deal. Wie…
Tot en met 18 juli krijg je 20% korting op alle Interrailtickets die geldig zijn…
Reizigersvereniging Rover noemt de nieuwe problemen op de hogesnelheidslijn "de zoveelste tegenslag" voor de reiziger.…