Sinds donderdagochtend heeft de website 9292.nl last van DDoS-aanvallen. Daardoor is de website traag en slecht te bereiken. De apps ondervinden ook hinder. De telefoondienst 0900-9292 zijn wel beschikbaar voor een reisadvies.
Stefan Hulman, Algemeen Directeur van 9292, meldt dat er hard gewerkt wordt aan het oplossen van dit probleem. “Vorig jaar augustus hebben we ook te maken gehad met DDoS-aanvallen. Daarvan is uiteraard aangifte gedaan bij de politie en dat doen we ook nu weer. Verder is nu het eerste belang dat we de website zo snel mogelijk weer goed werkend krijgen voor onze gebruikers.”
Aanvankelijk werkte de 9292 app´s gewoon, maar sinds 18:00 zijn de Android en iOS app´s ook down, meldt de reisinformatiegigant donderdagavond. De windows app werkt nog.
Het Spoorwegmuseum is een bijzonder museumstuk rijker: vandaag werd het koninklijk rijtuig overgedragen aan het…
Al een derde van de incidentele reizigers reist met OVpay, reizen met je betaalpas. Sinds…
Vanaf december is het mogelijk om 45 minuten sneller tussen Amsterdam en Brussel te treinen…
Zonder abonnement tóch goedkoper reizen met NS. Dat kan met de NS PrijsTijd Deal. Wie…
Tot en met 18 juli krijg je 20% korting op alle Interrailtickets die geldig zijn…
Reizigersvereniging Rover noemt de nieuwe problemen op de hogesnelheidslijn "de zoveelste tegenslag" voor de reiziger.…