fbpx
Foto: Stefan Verkerk

10% korting op treinkaartjes

01 jan 2022 14:29

Zonder kortingskaart en toch besparen met de trein? Het kan. Als je via de app van Gaiyo een treinkaartje koopt, krijg je 10% korting in de daluren. Ook lastminute en ook op korte trajecten.

10% korting

“Met Gaiyo plan, boek en betaal je je treinreis. Je krijgt het hele jaar door 10% korting tijdens daluren, het weekend en op nationale feestdagen. Gebruikers betalen geen extra transactiekosten (bij de NS-automaat kost dat €1) en hebben ook geen abonnement, ov-kaart of reisgezelschap nodig. Direct na aankoop verschijnt je e-ticket in de app” laat het bedrijf weten. Met Gaiyo open je de toegangspoorten (indien aanwezig) en scant de conducteur je e-ticket. 

 

Korting makkelijk verdiend

De korting krijg je ook als je last minute een ticket koopt. Belangrijk is dat er tijdens de daluren gereisd wordt. Doordeweeks mag er niet met de trein met korting gereisd worden tussen 6:30 – 9:00 uur en 16:00 – 18:30 uur. Net als bij de ov-chipkaart moet je bij Gaiyo saldo laden. Voor het saldo laden betaal je € 0,30. Dat heb je snel terugverdiend. Op bijvoorbeeld een treinkaartje Rotterdam – Amersfoort bespaar je ruim € 2,50 in vergelijking met een kaartje kopen op het station. Ook in vergelijking met een e-ticket van NS is het goedkoper.

Wie van Gaiyo gebruik wil maken downloadt gratis de app en kan zich daarna eenvoudig registreren. Gaiyo is één van de weinige manieren om ook op korte en middellange reizen te besparen, zonder dat er een abonnement nodig is.

Gaiyo is partner van Treinreiziger.nl

0 0 stemmen
Artikel waardering
15 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Ronnie
3 jaren geleden

Wat een waardeloze korting van 10% en ……. je moet de Gaiyo app gaan gebruiken en er geld opladen. Trap er niet in!

dries molenaar
3 jaren geleden
Antwoord aan  Ronnie

een deel van het resultaat zal inderdaad komen van vergeten en vervallen tegoeden.

Wouter
3 jaren geleden
Antwoord aan  Ronnie

De groep zal waarschijnlijk niet groot zijn maar toch denk ik dat er een mogelijke doelgroep voor is.

dries molenaar
3 jaren geleden
Antwoord aan  Wouter

er zal ook wel elders mee geadverteerd worden onder app-minnend volk.

Kitty
2 jaren geleden
Antwoord aan  Ronnie

Automatische incasso??? Ik ben niet gek!!!!

Kees
3 jaren geleden

Is een dal-voordeelabonnement van de NS niet veel voordeliger?

Wouter
3 jaren geleden
Antwoord aan  Kees

Als ik het goed heb kost zo’n abonnement een x bedrag per maand om vervolgens korting te krijgen.

Als je incidenteel een keer reist dan haal je deze kosten er niet uit en is dit misschien een goed alternatief.

Ik
2 jaren geleden
Antwoord aan  Kees

Idd, dat is veel voordeliger. Het kost een paar tientjes per JAAR en je bespaart er 40% mee.

N.
3 jaren geleden

Dat is een slecht aangegeven advertorial…

BigNub
3 jaren geleden

Heb even de reclame banner bekeken.
Het is best wel interesant omdat je met 1 app toegang hebt van openbaar vervoer tot deel scooters, deel autos en parkeergarages.

Kees
3 jaren geleden
BigNub
3 jaren geleden
Antwoord aan  Kees

Kees. Je reactie is beetje off topic

vissers
2 jaren geleden

het is nu eind oct. en heel toevallig lees ik dit-had er nog nooit van vernomen, terwijl ik toch redelijk goed de voordeeltjes weet te vinden-al is deze voor mijzelf niet nodig.
Dus hoe bereiken ze hun potentiele klanten: dat zullen mensen zijn die niet erg vaak de trein nemen en dus ook veelal geen idee hebben van dit soort apps?

B de Boer
2 jaren geleden

Ik heb kaartje gekocht maar krijg geen mail met ticket geld is wel afgeschreven

Ruben van der Rijst
2 jaren geleden

Ze gaan er gemakshalve vanuit, dat je zo’n bijzondere telefoon bezit.
Op m’n Nokia werkt het niet, en op m’n desktop PC ook niet.
Klantonvriendelijk systeem.